Истраживање

Posted: 20. новембра 2015. in Активности

Посредством чланова вршњачког тима  ученици од 5-8. разреда добили су да попуне упитник

Учесталост одређених облика насиља

 

Учесталост

Тврдња

Ниједном

1-2 пута

3-4 пута

5 и више пута

Без одговора

Оговарао сам неког ученика/ученицу.
Неки/а ученик/ученица ме је оговарао/ла.
Назвао сам неког ученика/ученицу погрдним именом.
Неки ученик/ученица је назвао/ла мене погрдним именом.
Намерно сам гурнуо/ла неког ученика/ученицу.
Неки ученик/ученица је намерно гурнуо/ла мене.
Ударио/ла сам неког ученика/ученицу.
Неки ученик/ученица је ударио/ла мене.
Претио сам неком ученику/ученици.
Неки ученик/ученица је претио/ла мени.
Оставите одговор

